Projekt nastave geografije

FOTOGRAFIJOM PO SVIJETU

Otvorenje izložbe fotografija učenika/ca 6., 7. i 8. razreda u ulogama različitih naroda svijeta privuklo je veliki broj zainteresiranih posjetitelja.

Izložba učeničkih radova pod nazivom "Fotografijom po svijetu" projekt je učenika 6., 7. i 8. razreda naše škole. Projekt je osmislila i vodila učiteljica geografije Mia Kiridžija. Učenici su fotografirajući sebe pokušali dočarati raznolikost naroda našeg planeta te se pri tome dobro zabaviti i upoznati svijet. Mnogima je to izvrsno pošlo za rukom.

Cilj projekta je bio na nesvakidašnji način pristupiti boljem upoznavanju naroda svijeta i razvijati tolerantnost te kroz igru i zabavu poticati učeničku kreativnost i razvijati organizacijske vještine.

Otvorenje izložbe održano je u petak 6. lipnja 2014. godine u 18:30 h u prostoru škole. U veoma ugodnom ozračju organiziran je prigodni program koji je pratio ideju izložbe. Učenik Bruno Osmanagić i učenica Karla Raič su otplesali dva latinoamerička plesa dok je učenica Helena Štajdohar otpjevala i na gitari odsvirala country pjesmu. Voditeljice programa i nastavnica Kiridžija bile su odjevene u originalne tradicionalne indijske haljine (sari). Među učenicima i posjetiteljima izložbe bilo je faraona, Arapkinja, Indijki itd. Nakon zanimljivog programa uslijedila je degustacija mnogobrojnih ukusnih slastica iz raznih dijelova svijeta te ispijanje prigodnih napitaka poput engleskog čaja. Na samom kraju programa organizirano je nagrađivanje najsretnijeg glasača te dodjela nagrada za najbolje ocijenjene fotografije prema glasovima publike. Prvo mjesto osvojila je Japanka (Matea Arambašić), drugo mjesto Eskimka (Martina Hederić), dok su treće mjesto podijelile gejša (Katarina Živković) i Sudanka (Petra Marjanović).

Ukoliko ste propustili otvorenje izložbe, fotografije možete vidjeti još nekoliko dana, točnije do 20. lipnja.

Budite naši dragi gosti!

Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu Fotografijom po svijetu

Tjedan zdravlja

PROJEKT UČENIKA 3.C PŠ SARVAŠ

Što je zdrava hrana i zašto je potrebna tjelovježba naučili su nas učenici 3.c sa svojom učiteljicom Antonijom Trepić koja je osmislila ovaj projekt.

Rado smo dočekali petak (16. svibnja) kada su učenici 3.c u holu škole svim učenicima i nastavnicima pokazali što su radili cijeli tjedan. Ponudili su raznovrsnu zdravu hranu kao što su voćne salate, salate od povrća, čaj od đumbira, kruh s pekmezom i voćni sokovi, a uz to smo radili tjelovježbu uz glazbu.

Učiteljica Antonija Trepić predložila je svojim učenicima projekt o zdravlju koji su rado prihvatili i izvrsno odradili. Učenici su bili podijeljeni u skupine i svaki dan su imali drugi zadatak. Tjedan je započeo dogovorom i pisanjem poruka o zdravom životu, a nastavio se prikupljanjem namirnica, istraživanjem i tjelovježbom. Tjedan su nastavili provođenjem ankete u svim razredima te izrađivanjem plakata kojim će prezentirati svoj rad, a također su pravili salate, sokove i zdrava jednostavna jela.

Cilj projekta bio je osvijestiti važnost očuvanja zdravlja zdravom prehranom i redovitom tjelovježbom.

Svi smo se družili, naučili ponešto o zdravoj hrani, i što je najvažnije, isprobali smo sve što nam je ponudio 3.c!

Tjedan zdravlja Tjedan zdravlja Tjedan zdravlja Tjedan zdravlja Tjedan zdravlja
INTEGRIRANI DVOSAT – GEOGRAFIJA I HRVATSKI JEZIK

Meksiko priča priču

Učenici 6.c i 6.d PŠ Sarvaš iznenadili su se u srijedu, 9. travnja kada su im na sat došla dva Meksikanca.

Nastavnice Mia Kiridžija i Zvjezdana Sikra-Golemac, glumeći Meksikance, pozdravile su sarvaške šestaše na španjolskom. Cilj sata je bio upoznati obilježja Meksika te ponoviti pisanje velikoga slova i stvaralački ispričati priču. Učenici su bili podijeljeni u šest skupina koje su nosile nazive: sombrero, čivava, pončo, kukuruz, kakaovac i čili papričice. Sat je započeo prezentacijom o Meksiku, a nastavio se u natjecateljskom ozračju u igrama „meksičke imenice“, „premetaljka“, „veliko slovo“, „pričamo priču“ i završnim kvizom u kojoj su skupine provjerile svoje znanje o Meksiku, ali i gramatici. Kako su na kraju  „čili papričice“ i „čivave“ imale izjednačen rezultat, pobjednika je odlučio meksički ples – papričice su puno bolje plesale!

Dvosat je proletio, a učenici su učili uz veselje i osmijeh na licima.

Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču

Kroz hranu upoznajemo svijet

Jedemo rižu kineskim štapićima

Tko najbrže jede kineskim štapićima? Čija će zdjelica prva ostati prazna? Samo su neka od pitanja koja već godinama zanimaju vesele šestaše.

Već se treću godinu za redom u okviru nastave geografije organizira natjecanje u jedenju riže kineskim štapićima.
Nakon što učenici nauče najosnovnije pojmove vezane uz Aziju, te se pobliže upoznaju sa životom ljudi u Kini, Japanu i Indiji, vrijeme je za malo veselja i izazova. Vrijeme je za natjecanje!

Pravila natjecanja su sljedeća:dvoje učenika sjedi za stolom jedan nasuprot drugom te u zdjelice dobiju podjednaku količinu riže i kineske štapiće. I igra može krenuti! Tko prvi isprazni zdjelicu on je pobjednik! Na taj se način natjecanje ponavlja sve dok ima zainteresiranih, odnosno dok ne nestane riže. Vjerovali ili ne, velik dio učenika se jako dobro koristi kineskim štapićima! Pomislili biste da ih od rođenja koriste u svakodnevnoj prehrani.

Natjecanje se svih ovih godina organiziralo u tajnosti kako bi se učenici što više iznenadili i razveselili. Osim što natjecanje ima zabavni karakter, učenici imaju priliku doživjeti novo iskustvo i provjeriti svoje motoričke sposobnosti. Na žalost, zbog praktičnih razloga natjecanje nije uvijek bilo moguće organizirati u svim razredima. No, ti učenici nisu tužni jer nikad ne nedostaje drugih slasnih prilika za upoznavanje svijeta kroz hranu.

Pošto je natjecanje sada već postalo i tradicionalno, vjerujem da će se nastaviti odvijati i idućih godina. Budući da sada ono više nije tajna, učenike će dočekati u nešto izmijenjenom obliku!
Veselimo se novim azijskim dogodovštinama!
Mia Kiridžija, prof.
Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet


U čudesnom svijetu bajki

Igrokaz za ljepši početak tjedna

Ponedjeljak, za naše đake mališane, više nije običan dan proveden u školi već je to dan kojim u veselju i nasmiješeni započinju novi radni tjedan.

Učiteljice prvih i trećih razreda svakog ponedjeljka okupljaju djecu u „dnevnom boravku“ naše škole te im kao zalogajčić ponude neobičnu poslasticu: igrokaz.
Dramatizacije dječjih priča i bajki učiteljice osmišljavaju u zbornici. Predstave su zanimljive, kratke i poučne, a pomalo nespretne glumice su redovito nagrađene velikim pljeskom. Scenografi, kostimografi i glavni glumci su također učiteljice. Ponekad im u pomoć priskoči i netko od učenika, ali i asistenti u nastavi. Nakon predstave, koja je odličan uvod u sat razrednog odjela, učenici se vraćaju u svoje učionice i nastavljaju s nastavom u istom, vedrom, tonu.
Učiteljice im služe kao primjer zajedništva, druženja, ali i suradnje.  Djeca vole svoje učiteljice i sretna su kada vide kako se dobro slažu, a publici se često priključe i drugi djelatnici škole: knjižničarka, tajnica, ravnateljica, djelatnice stručne službe i nastavnici predmetne nastave.

Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom