INTEGRIRANI DVOSAT – GEOGRAFIJA I HRVATSKI JEZIK

Meksiko priča priču

Učenici 6.c i 6.d PŠ Sarvaš iznenadili su se u srijedu, 9. travnja kada su im na sat došla dva Meksikanca.

Nastavnice Mia Kiridžija i Zvjezdana Sikra-Golemac, glumeći Meksikance, pozdravile su sarvaške šestaše na španjolskom. Cilj sata je bio upoznati obilježja Meksika te ponoviti pisanje velikoga slova i stvaralački ispričati priču. Učenici su bili podijeljeni u šest skupina koje su nosile nazive: sombrero, čivava, pončo, kukuruz, kakaovac i čili papričice. Sat je započeo prezentacijom o Meksiku, a nastavio se u natjecateljskom ozračju u igrama „meksičke imenice“, „premetaljka“, „veliko slovo“, „pričamo priču“ i završnim kvizom u kojoj su skupine provjerile svoje znanje o Meksiku, ali i gramatici. Kako su na kraju  „čili papričice“ i „čivave“ imale izjednačen rezultat, pobjednika je odlučio meksički ples – papričice su puno bolje plesale!

Dvosat je proletio, a učenici su učili uz veselje i osmijeh na licima.

Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču Meksiko priča priču

Kroz hranu upoznajemo svijet

Jedemo rižu kineskim štapićima

Tko najbrže jede kineskim štapićima? Čija će zdjelica prva ostati prazna? Samo su neka od pitanja koja već godinama zanimaju vesele šestaše.

Već se treću godinu za redom u okviru nastave geografije organizira natjecanje u jedenju riže kineskim štapićima.
Nakon što učenici nauče najosnovnije pojmove vezane uz Aziju, te se pobliže upoznaju sa životom ljudi u Kini, Japanu i Indiji, vrijeme je za malo veselja i izazova. Vrijeme je za natjecanje!

Pravila natjecanja su sljedeća:dvoje učenika sjedi za stolom jedan nasuprot drugom te u zdjelice dobiju podjednaku količinu riže i kineske štapiće. I igra može krenuti! Tko prvi isprazni zdjelicu on je pobjednik! Na taj se način natjecanje ponavlja sve dok ima zainteresiranih, odnosno dok ne nestane riže. Vjerovali ili ne, velik dio učenika se jako dobro koristi kineskim štapićima! Pomislili biste da ih od rođenja koriste u svakodnevnoj prehrani.

Natjecanje se svih ovih godina organiziralo u tajnosti kako bi se učenici što više iznenadili i razveselili. Osim što natjecanje ima zabavni karakter, učenici imaju priliku doživjeti novo iskustvo i provjeriti svoje motoričke sposobnosti. Na žalost, zbog praktičnih razloga natjecanje nije uvijek bilo moguće organizirati u svim razredima. No, ti učenici nisu tužni jer nikad ne nedostaje drugih slasnih prilika za upoznavanje svijeta kroz hranu.

Pošto je natjecanje sada već postalo i tradicionalno, vjerujem da će se nastaviti odvijati i idućih godina. Budući da sada ono više nije tajna, učenike će dočekati u nešto izmijenjenom obliku!
Veselimo se novim azijskim dogodovštinama!
Mia Kiridžija, prof.
Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet Kroz hranu upoznajemo svijet


U čudesnom svijetu bajki

Igrokaz za ljepši početak tjedna

Ponedjeljak, za naše đake mališane, više nije običan dan proveden u školi već je to dan kojim u veselju i nasmiješeni započinju novi radni tjedan.

Učiteljice prvih i trećih razreda svakog ponedjeljka okupljaju djecu u „dnevnom boravku“ naše škole te im kao zalogajčić ponude neobičnu poslasticu: igrokaz.
Dramatizacije dječjih priča i bajki učiteljice osmišljavaju u zbornici. Predstave su zanimljive, kratke i poučne, a pomalo nespretne glumice su redovito nagrađene velikim pljeskom. Scenografi, kostimografi i glavni glumci su također učiteljice. Ponekad im u pomoć priskoči i netko od učenika, ali i asistenti u nastavi. Nakon predstave, koja je odličan uvod u sat razrednog odjela, učenici se vraćaju u svoje učionice i nastavljaju s nastavom u istom, vedrom, tonu.
Učiteljice im služe kao primjer zajedništva, druženja, ali i suradnje.  Djeca vole svoje učiteljice i sretna su kada vide kako se dobro slažu, a publici se često priključe i drugi djelatnici škole: knjižničarka, tajnica, ravnateljica, djelatnice stručne službe i nastavnici predmetne nastave.

Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom

SUDNICA

Ovdje možete preuzeti dokument o sudnici.

Sudnica


KVIZ- TKO ŽELI DOBITI PETICU?


Ovdje možete preuzeti kviz.

Kviz