U čudesnom svijetu bajki

Igrokaz za ljepši početak tjedna

Ponedjeljak, za naše đake mališane, više nije običan dan proveden u školi već je to dan kojim u veselju i nasmiješeni započinju novi radni tjedan.

Učiteljice prvih i trećih razreda svakog ponedjeljka okupljaju djecu u „dnevnom boravku“ naše škole te im kao zalogajčić ponude neobičnu poslasticu: igrokaz.
Dramatizacije dječjih priča i bajki učiteljice osmišljavaju u zbornici. Predstave su zanimljive, kratke i poučne, a pomalo nespretne glumice su redovito nagrađene velikim pljeskom. Scenografi, kostimografi i glavni glumci su također učiteljice. Ponekad im u pomoć priskoči i netko od učenika, ali i asistenti u nastavi. Nakon predstave, koja je odličan uvod u sat razrednog odjela, učenici se vraćaju u svoje učionice i nastavljaju s nastavom u istom, vedrom, tonu.
Učiteljice im služe kao primjer zajedništva, druženja, ali i suradnje.  Djeca vole svoje učiteljice i sretna su kada vide kako se dobro slažu, a publici se često priključe i drugi djelatnici škole: knjižničarka, tajnica, ravnateljica, djelatnice stručne službe i nastavnici predmetne nastave.

Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom Priče ponedjeljkom

SUDNICA

Ovdje možete preuzeti dokument o sudnici.

Sudnica


KVIZ- TKO ŽELI DOBITI PETICU?


Ovdje možete preuzeti kviz.

Kviz


FILMSKA OLIMPIJADA



Tijekom školske godine 2009./10. učitelji hrvatskoga jezika Anita Šojat i Dejan Varga radili su na projektu Filmska olimpijada koji je u provedbu uključivao učenike osmih razreda.
Želite li pročitati više o Olimpijadi i ovogodišnjim pobjednicima kliknite na link ispod.

Filmska olimpijada

 
PARLAONICA


TEZA

Brak je vječan.

AFIRMACIJSKA SKUPINA
- zalaže se, brani i argumentira zadanu tezu

NEGACIJSKA SKUPINA
- zalaže se brani i argumentira suprotno mišljenje od zadane teze (Matiša nije dobro postupio kada je svoj novac darovao svetom Anti. )

Pravila igre

  • cilj je parlaonice iznijeti što više argumenata i dokazati mišljenje skupine u kojoj se nalaziš bez obzira na osobno mišljenje o tezi nakon pročitane knjige ili teksta u čitanci
  • slobodno je iznošenje argumenata i citiranje, poželjna je aktualiziracija i povezivanje sa situacijama iz života, male digresije
  • ako ti netko od sudaca oduzme riječ jer ne dopuštaš drugima izraziti mišljenje, moraš ga poslušati i prestati govoriti dok ponovno ne dobiješ znak
  • zabranjeno je verbalno vrijeđanje i javno nepoštivanje tuđega mišljenja
  • govoriti možeš samo ako u ruci imaš dogovoreni predmet (lutka, lopta, pernica ili nešto drugo)

Učitelj/Učiteljica

Pažljivo pratI tijek igre kako bi mogao/la presuditi koja je skupina bila uspješnija. Nakon završnih riječi proglašava pobjednika. Pobjednik je ona skupina koja je iznijela više argumenata. Ako je jedna od skupina slabija, učitelj/učiteljica ne mora suditi već može biti sudionik/sudionica slabije skupine. Ne smije previše govoriti i svojoj skupini izravno donositi bodove. Najuspješniji govornici mogu dobiti ocjenu odličan.