Engleski jezični kamp

TABOROVANJE NAŠIH UČENIKA NA JEZERU VELENCE KOD BUDIMPEŠTE

Engleski jezični kamp tradicionalno se organizira za gradove prijatelje u dječjem kampu na jezeru Velence. Ove godine pozvani su i učenici šestih i sedmih razreda naše škole.

U Mađarskoj, na obalama jezera Velence, učenici šestih i sedmih razreda naše škole proveli su šest dana u učenju engleskog jezika s prijateljima iz Rumunjske, Slovačke i Mađarske. Vesele vožnje biciklom, igre i šetnje uz jezero dane u Mađarskoj pretvorili su u nezaboravne trenutke i lijepe uspomene koje će se još dugo prepričavati. Posjetili su i najljepše povijesne i kulturne znamenitosti Budimpešte. Naši učenici uvijek će pamtiti susretljivost i vedrinu s kojom su ih domaćini Mađari primili. Od srca hvala našim domaćinima!

Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp Engleski jezični kamp

Hvalevrijedna donacija

Dom zdravlja Osijek prepoznao potrebu naše škole

OŠ Ljudevita Gaja, Osijek svakako je vodeća obrazovna institucija u našoj županiji koja provodi inkluzivno školovanje i aktivno uključivanje učenika s teškoćama u redoviti obrazovni rad. Nažalost, taj plemeniti cilj katkada je onemogućen zbog nedostatka iznimno potrebnih sredstava za neometano izvođenje nastavnog i izvannastavnog procesa za učenike s teškoćama.

Biti inkluzivna škola koja će svim učenicima, bez obzira na njihove intelektualne ili fizičke sposobnosti, omogućiti jednaka prava katkada se čini poput nemoguće misije koju želimo ostvariti. Brojimo 527 učenika podijeljenih u matičnu i područnu školu Sarvaš te se među njima nalazi nekolicina onih kojima su dijagnosticirane određene teškoće u razvoju. Budući da nas svakodnevni boravak u školi podsjeća da uistinu jesmo svi različiti, ali jednako vrijedni, trudimo se svakom učeniku posvetiti dovoljno pažnje da bi se u školi osjećao ugodno i iznimno vrijedno. No tu svakodnevno borave i učenici s teškoćama kojima je pažnja i jednakost često potrebnija, no ponekad im možemo pružiti samo lijepu riječ i bezuvjetnu podršku. Nastojimo im osigurati jednake uvjete za rad, individualan pristup i mnogo pažnje da bi se osjećali ugodnije i jednako vrijedno.

Neprestana potreba za osnovnim sredstvima za rad postala je još neophodnija kada smo u školi dobilii učenicu kojoj zdravstvena dijagnoza glasi: neurorizično dijete R 29.8; MMC, hydrocephalus-op, paraparesis flacc extrem inf bill te joj je zbog toga potrebna svakodnevna kateterizacija. Škola nema izdvojen prostor za takve slučajeve niti osiguran ambulantni prostor pa joj je onemogućeno svoje nužne zdravstvene potrebe obaviti prema određenim higijenskim standardima. Odlučili smo obratiti se nadležnoj zdravstvenoj instituciji Dom zdravlja Osijek koji su prepoznali našu školsku misiju te su odlučili pomoći školi određenom donacijom da bi spomenutoj učenici i svim drugim učenicima s teškoćama osigurali školovanje bez diskriminacije na osnovi invaliditeta. Ravnatelj Doma zdravlja Miroslav Sikora i njegova pomoćnica za sestrinstvo Verica Voloder izdvojili su se iz velikog broja pojedinaca i udruga koje katkada nisu imali potpuno razumijevanje za naše potrebe te su odlučili priključiti se akciji opreme prostora za školsku liječnicu da bi svakodnevni školski život svim učenicima bio ugodniji.

Uistinu smo sretni zbog donacija i zahvalni Domu zdravlja na ukazanom povjerenju i prihvaćanju inicijative za opremanje naše škole. Svaki učenik sigurno će prepoznati poboljšane uvjete rada i boravka u školi, a svakako će najzahvalniji biti oni učenici čije će teškoće biti donekle ublažene. I dalje će biti svjesni da se u toj školi o njima zaista svi skrbe, a potonje spomenuta učenica sigurno će pohađati školu mnogo sretnija, zadovoljnija i bez osjećaja nelagode.

logo1

Projekt Foruma za slobodu odgoja

Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti

Ove školske godine 2013./14. naša škola sudjeluje u provedbi projekta Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti koji od 22. kolovoza 2013. do 21.veljače 2015. god., u partnerstvu s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Europske unije, provodi Forum za slobodu odgoja.

Cilj je projekta osigurati jednake mogućnosti za uspješno školovanje svih učenika te razvijati modele intervencije za učenike čije se teškoće očituju u problemima u ponašanju. Projektne aktivnosti usmjerene su na istraživanje različitih oblika i modela ponašanja učenika od 2. do 5. razreda da bi utvrdile potrebe djece u dobi od 7 do 11 godina. U istraživanju su sudjelovali učenici kojima su roditelji potpisali suglasnost. U realizaciji SWOT analize Učiteljsko vijeće naše škole analiziralo je potencijale i neiskorištene mogućnosti učenika i škole te je postavilo ciljeve koje želi ostvariti kroz razvoj modela intervencije s učenicima u riziku da bi se spriječio razvoj teškoća i poremećaja kod djece. Tu su aktivnost u petak 15. studenog 2013. god. vrlo uspješno vodile prof.dr.sc. Dejana Bouillet, socijalna pedagoginja i Jelena Bićanić, prof. iz Zagreba.

U nastavku projekta očekuje nas razrada plana i programa škole, stručno usavršavanje učitelja u području medijacije, edukacija interventnog tima, implementacija modela intervencije te praćenje i mjerenje procesa provedbe intervencija. Rezultati projekta bit će predstavljeni stručnoj i široj javnosti u veljači 2015. godine.



http://www.fso.hr/projekti-u-tijeku/rane-odgojno-obrazovne-intervencije-temeljene-na-pokazateljima-uspjenosti



logo


Projekt Foruma za slobodu odgoja Projekt Foruma za slobodu odgoja Projekt Foruma za slobodu odgoja Projekt Foruma za slobodu odgoja Projekt Foruma za slobodu odgoja

Šarenilo boja


UČENICI ŠEŠIRIMA OŽIVJELI JESEN


Učenici petih i sedmih razreda Područne škole Sarvaš tijekom listopada su, u sklopu nastave hrvatskoga jezika, radili mjesečni projekt Priča jednog šešira. Zadatak je bio ukrasiti šešir jesenskim plodovima i osmisliti priču šešira te sve zajedno predstaviti ostalim učenicima u razredu. Cilj projekta bio je poticati učenike na kreativnost, maštovitost i razvijanje sposobnosti usmenog izražavanja.

 
   Učitelji hrvatskoga jezika Zvjezdana Sikra-Golemac i Dejan Varga tijekom listopada zadali su svojim učenicima 5.c, 5.d i 7.d razreda mjesečni projekt Priča jednog šešira. Zadatak svakog učenika bio je što bogatije, raznolikije i maštovitije ukrasiti jedan šešir koristeći što više jesenskih plodova, a potom osmisliti priču tog istog šešira koja će biti predstavljena ostatku razreda. Učenici su dobili točne upute i mjerila vrjednovanja koja će biti zastupljena pri predstavljanju (izgled šešira, raznolikost plodova, sadržaj priče, izražavanje, ukupan dojam). Prošlog tjedna učenici su donijeli svoje šešire u školu i uistinu pokazali svoju kreativnost jer su se potrudili obogatiti šešire šarenim bojama jeseni. Bilo je tu šešira putnika, svemiraca, šarmera i prinčeva te se svaki na jedinstven način „predstavio“ i „upoznao“ s razredom, a učenici su ih oživjeli na razne duhovite načine.

    

  Veliki broj šešira prikazan je na jesenskoj izložbi u predvorju naše škole. Učenici i učitelji bili su zadovoljni učinjenim poslom, a kako je sve izgledalo možete pogledati u galeriji slika.


Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira Priča jednog šešira


Projekt „Škole gradu“



PLESOM I PREHRANOM DO ZDRAVLJA



      U sklopu velikog projekta „Škole gradu“ Udruge za promicanje prosvjetne djelatnosti NAUK učenici naše Područne škole Sarvaš sudjelovali su u projektu Zdravo rasti i odrasti. Rezultati učenika predstavljeni su 26. travnja 2012. god. na Trgu Ante Starčevića gdje je održana i završnica ovogodišnjeg projekta.

      
       Šest razreda naše Područne škole Sarvaš sudjelovalo je u projektu „Škole gradu“. Ovogodišnja tema nazvana je Zdravo rasti i odrasti s ciljem poticanja učenika na različite aktivnosti kojima mogu ispuniti svoje slobodno vrijeme, učenja o zdravoj prehrani te promicanju tolerancije i nenasilnog rješavanja sukoba. Razredi su sudjelovali u radionicama o zdravoj prehrani i poduzetništvu (2.c), zajedničkom vježbanju uz glazbu (3.c i 4.c) te dramskom izrazu kojima se promiče nenasilje i prijateljstvo (1.c, 4.d i 7.c).

Završna svečanost, kojom je projekt priveden kraju, te predstavljanje učeničkih radova i rezultata radionica održano je 26. travnja 2012. god. na Trgu Ante Starčevića. Završnici su prisustvovali učenici svih osječkih osnovnih škola, njihovi roditelji, predstavnici Gradskog poglavarstva Osijek i ostali gosti. Osim predstavljanja učeničkih radova, bili su organizirani prodajni štandovi zdrave prehrane te su se izvodili raznoliki plesovi, koreografije vježbanja uz glazbu te ostale aktivnosti učenika i učitelja.
Sudjelovanje na ovakvim aktivnostima mnogo znači učenicima naše škole jer time postaju dijelom velike školske obitelji našega grada. Osim što se zabave i ugodno provode svoje slobodno vrijeme, učenici mnogo nauče te se nadamo da će svoje iskustvo tijekom ovog projekta iskoristiti za zdraviji život.



Plesom i prehranom do zdravlja Plesom i prehranom do zdravlja Plesom i prehranom do zdravlja Plesom i prehranom do zdravlja