Karneval u našoj školi

 

CIRKUS I VAMPIRI DOŠLI SU U NAŠ GRAD

 

Iako najkraći mjesec u godini, veljača je i više nego ispunjena različitim aktivnostima. Osim što je „mjesec ljubavi“, veljaču obilježava i tradicionalan maskenbal. Naša škola ove je godine „ugostila“ različite maske i likove, a 10. veljače cirkus 6.b razreda i vampiri 7.c razreda odnijeli su zasluženu pobjedu te time postali još jedan znak da zajednički rad, trud i kreativnost učenika i učitelja nije ni ovaj put izostao.


Pripreme za školski maskenbal počele su već krajem siječnja, a cilj je svakoga razreda bio osmisliti jedinstvenu i što originalniju masku kojom će se predstaviti ostatku škole 10. veljače. Maske su pripremane u najvećoj tajnosti, s mnoogo truda i strpljenja, odabirali su se najbolji kostimi, pripremala se glazba i scenski nastup za njezino predstavljanje (ples, pjesma ili igrokaz). Taj petak u školi bilo je uistinu živahno, šaroliko i glasno, baš kako i treba biti kada u posjet dođu maškare. Naši mali učenici sa svojim učiteljicama „zauzeli“ su školu u prijepodnevnim satima te veselo predstavljali svoje razrede. Bilo je tu gusara (1.a), beba (1.b), klaunova (2.a), dama i gospode (2.b), rockera ( 3.a i 4.b), manekenki i vojnika (3.b) te baka i djedova (4.a). Povjerenstvo za ocjenu najboljih maski (u kojem su bili naši nastavnici koji nisu razrednici) izglasalo je pobjednike te su prvo mjesto osvojile „dame i gospoda“ iz 2.b razreda, drugo mjesto „bake i djedovi“ iz 4.a, a treće je mjesto pripalo „bebama“ 1.b razreda. Poslijepodnevnu smjenu “oživjeli” su svojim maskama učenici predmetne nastave pa su se tako u veselom društvu našli: manekeni (5.a), predstavnici čovjekovih životnih razdoblja (5.b), grožđe (6.a), cirkusanti (6.b), dr. House na “njihov način” (7.a), Egipćani (7.b), super junaci (8.a) i punkeri (8.b). Cirkus 6.b odnio je pobjedu u ovoj smjeni, a u stopu su ih pratile maske 7.a i 6.a, koji su dijelili drugo mjesto. Treće mjesto pripalo je 5.b razredu. Područna škola Sarvaš također je imala svoj maskenbal i mnoštvo zanimljivih likova. Društvo su činili: patuljci (1.c), pčelice (1.d), Štrumpfovi (2.c), Meksikanci (3.c), kuhari (4.c), skijaši (4.d), čovjekova popularna zanimanja (5.c), rukometaši (6.c), filmski svijet (6.d), vampiri (7.c) i crno-bijeli svijet (8.c). Program je u dvorani vodila nastavnica Šimić, a naš DJ Pingvin (domar Dražen) bio je zaslužan za bučnu atmosferu i obilje glazbe. Nakon zasjedanja Povjerenstva, pobjedu su odnijeli učenici 7.c razreda koji su se predstavili plesom uz pjesmu Thriller Michaela Jacksona. Drugo mjesto otišlo je u pripremljeni kotao „kuhara 4.c“, a Štrumpfovima je pripalo treće mjesto. Najoriginalnije i najmaštovitije maske osvojile su priznanje za svoju kreativnost i trud, a razredi koji su osvojili prva mjesta zasluženo su se „zasladili“ jumbo pizzom.

U nadi da smo uspjeli sve loše u staroj godini ostaviti iza nas i da smo se s veseljem pripremili za ono što nas čeka u budućnosti, ovogodišnji je maskenbal bio veliki događaj u našoj školi. Pokazali smo i ovaj put da smo spremni zabaviti se i opustiti s našim nastavnicima te svojom maštom i kreativnošću uljepšati život u našoj školi.

Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval Karneval

Integrirani dan Gajevac sam – time se ponosim


NAJVAŽNIJI JE OSJEĆAJ PRIPADNOSTI ŠKOLI


U Osnovnoj školi Ljudevita Gaja 27. listopada održan je integrirani dan Gajevac sam – time se ponosim. Ciljevi integriranog dana usmjereni su na jačanje pripadnosti školi, stvaranje pozitivne slike o školi koju učenici pohađaju, na jačanje veza između učenika i učitelja i učenika i učenika. Jedan od ciljeva podrazumijeva i senzibiliziranje susjedstva i roditelja (lokalne zajednice) za sve aktivnosti i događanja u školi.


Kroz rad u radionicama učenici su stvorili niz različitih obilježja po kojima će škola biti prepoznatljiva. Tako je nastao logotip škole koji je definiran, recept za kolač škole popularno nazvan Daničice, napravljena je maskota škole, snimljen je reklamni film, nastao je tekst i glazba za himnu škole, izrađivani su prijedlozi nacrta za uređenje školskog prostora, izrađivani su darovi koje će škola darovati gostima i posjetiteljima škole, organizirana je prodajna izložba učeničkih proizvoda, tiskan je reklamni letak o školi, stvoren je plan suradnje s roditeljima i dr.
Učenici i učitelji su izvrsno surađivali i zabavljali se.

Integrirani dan

PRAVILA- NE DA BI NAS UGNJAVILA


Učenici su bili podijeljeni po skupinama, a svaka je skupina donosila različita pravila: npr. pravila sportskih igara, pravila ponašanja u crkvi, pravilnik o mliječnoj kuhinji, pravila kulturne komunikacije, pravila ponašanja u prirodi, pravilna prehrana, kazališni bonton...


Učeniče, znamo što si radio tog utorka. Pratili smo svaki tvoj i najmanji pokret i želimo ti reći da si bio vrlo marljiv unutar svoje skupine. Donio si pravila i, molim te, pridržavaj ih se sada!
Integrirani dan pod nazivom: Pravila, ne da bi nas ugnjavila, organiziran je kako bismo mi-učenici zajedno s nastavnicima donijeli pravila značajna za život i rad škole. Donijeli ih i, što je još važnije - pridržavali ih se!

Učenici su bili podijeljeni po skupinama i predmetima, a svaka je skupina (predmet) donosila različita pravila: npr. pravila sportskih igara, pravila ponašanja u crkvi, pravilnik o mliječnoj kuhinji, pravila kulturne komunikacije, pravila ponašanja u prirodi, pravilna prehrana, kazališni bonton i sl. Prva četiri školska sata učenici su iskazivali maštovitost unutar skupine, a nastavnici su im marljivo pomagali, tek su se rijetki uspjeli opustiti uz jutarnju kavicu i Glas Slavonije.

Skupina koja je bila zadužena za pravilnu prehranu poslala je trojicu svojih članova da kupe teletinu i zdravo meso, a velika se trojka vratila donoseći svinjsku glavu, jetrice i grill pile (toliko o njihovom razmišljanju što je zdrava prehrana). Troškove kupljenog mesa morali su snositi sami jer su ga kupili mimo dogovora. Nakon istraživačnog rada u skupinama svi su se zaputili u školsku dvoranu na veliku prezentaciju. Dok su se nastavnici borili kako bi održali mir i red u dvorani, sve su skupine prezentirale svoj rad. Dio prezentacije odvijao se na plakatima, neki su izveli i vrlo uspješne dramatizacije uobičajenih školskih situacija, a neki su svoju prezentaciju napravili i u Power Pointu.

Sve su skupine bile izvanredne i zaslužile su gromoglasan pljesak kojim smo ih nagradili. Ostaje nam jedino da se pravila pridržavamo jer smo ih sami donijeli!

Napisali: Aldea Budija i Matej Balatinac
Snimio: Ivan Vukojević