Integrirani dan Gajevac sam – time se ponosim


NAJVAŽNIJI JE OSJEĆAJ PRIPADNOSTI ŠKOLI


U Osnovnoj školi Ljudevita Gaja 27. listopada održan je integrirani dan Gajevac sam – time se ponosim. Ciljevi integriranog dana usmjereni su na jačanje pripadnosti školi, stvaranje pozitivne slike o školi koju učenici pohađaju, na jačanje veza između učenika i učitelja i učenika i učenika. Jedan od ciljeva podrazumijeva i senzibiliziranje susjedstva i roditelja (lokalne zajednice) za sve aktivnosti i događanja u školi.


Kroz rad u radionicama učenici su stvorili niz različitih obilježja po kojima će škola biti prepoznatljiva. Tako je nastao logotip škole koji je definiran, recept za kolač škole popularno nazvan Daničice, napravljena je maskota škole, snimljen je reklamni film, nastao je tekst i glazba za himnu škole, izrađivani su prijedlozi nacrta za uređenje školskog prostora, izrađivani su darovi koje će škola darovati gostima i posjetiteljima škole, organizirana je prodajna izložba učeničkih proizvoda, tiskan je reklamni letak o školi, stvoren je plan suradnje s roditeljima i dr.
Učenici i učitelji su izvrsno surađivali i zabavljali se.

Integrirani dan

PRAVILA- NE DA BI NAS UGNJAVILA


Učenici su bili podijeljeni po skupinama, a svaka je skupina donosila različita pravila: npr. pravila sportskih igara, pravila ponašanja u crkvi, pravilnik o mliječnoj kuhinji, pravila kulturne komunikacije, pravila ponašanja u prirodi, pravilna prehrana, kazališni bonton...


Učeniče, znamo što si radio tog utorka. Pratili smo svaki tvoj i najmanji pokret i želimo ti reći da si bio vrlo marljiv unutar svoje skupine. Donio si pravila i, molim te, pridržavaj ih se sada!
Integrirani dan pod nazivom: Pravila, ne da bi nas ugnjavila, organiziran je kako bismo mi-učenici zajedno s nastavnicima donijeli pravila značajna za život i rad škole. Donijeli ih i, što je još važnije - pridržavali ih se!

Učenici su bili podijeljeni po skupinama i predmetima, a svaka je skupina (predmet) donosila različita pravila: npr. pravila sportskih igara, pravila ponašanja u crkvi, pravilnik o mliječnoj kuhinji, pravila kulturne komunikacije, pravila ponašanja u prirodi, pravilna prehrana, kazališni bonton i sl. Prva četiri školska sata učenici su iskazivali maštovitost unutar skupine, a nastavnici su im marljivo pomagali, tek su se rijetki uspjeli opustiti uz jutarnju kavicu i Glas Slavonije.

Skupina koja je bila zadužena za pravilnu prehranu poslala je trojicu svojih članova da kupe teletinu i zdravo meso, a velika se trojka vratila donoseći svinjsku glavu, jetrice i grill pile (toliko o njihovom razmišljanju što je zdrava prehrana). Troškove kupljenog mesa morali su snositi sami jer su ga kupili mimo dogovora. Nakon istraživačnog rada u skupinama svi su se zaputili u školsku dvoranu na veliku prezentaciju. Dok su se nastavnici borili kako bi održali mir i red u dvorani, sve su skupine prezentirale svoj rad. Dio prezentacije odvijao se na plakatima, neki su izveli i vrlo uspješne dramatizacije uobičajenih školskih situacija, a neki su svoju prezentaciju napravili i u Power Pointu.

Sve su skupine bile izvanredne i zaslužile su gromoglasan pljesak kojim smo ih nagradili. Ostaje nam jedino da se pravila pridržavamo jer smo ih sami donijeli!

Napisali: Aldea Budija i Matej Balatinac
Snimio: Ivan Vukojević