Kad se "hrvatski" i "priroda" spoje

S one prirodne strane učenici su istraživali životne uvjete na Dravi, a s one hrvatske pisali su sastavke na temu viđenoga i doživljenoga.

Učenici šestih razreda naše škole imali su terensku nastavu u prirodi. Spojili su sate prirode i hrvatskog jezika i s nastavnicama Marijom Kovačić, Zvjezdanom Sikra-Golemac i Katom Šimić, uputili se u nova istraživanja. S one prirodne strane istraživali su životne uvjete na Dravi, a s one hrvatske strane pisali su sastavke na temu viđenoga i doživljenoga. Učenici su bili podijeljeni u šest skupina i imali su različite zadatke: mjerili su temperaturu vode, mikroskopirali živi svijet, prikupljali biljke i životinje… Kad su završili zadatke iz prirode, učenici su se bacili na zadatke koje su im zadale nastavnice Sikra-Golemac i Šimić: kako literarno iznijeti svoja zapažanja i opisati provedeno vrijeme. Nastali su zanimljivi sastavci i opisi koje ste mogli pročitati i na izložbenom panou u holu škole.
Nastavnice su izjavile kako misle da je terenska nastava vrlo dobro prošla, jer su učenici samostalno obavljali zadatke i pri tome uživali unatoč tmurnom danu.

Jako mi se sviđa ovakav način rada. Zadovoljnija sam kad možemo ovako samostalno raditi i istraživati, a i zabavno nam je u skupinama. Voljela bih da ovako češće radimo, izjavila je učenica 6.a razreda.
Učenje i rad na ovakav način želimo usavršiti, jer na taj način učenici su samostalniji i odgovorniji. Čini se da je ova ideja našega HNOS-a naišla na odobravanje i našla svoje zagovornike.

Aldea Budija