GAJEVCI ULJEPŠAVAJU SVOJU ŠKOLU

 
Učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja u srijedu 6. travnja 2011. posjetili su novootvoreni trgovački centar Portanova. Udruga Boje doma i trgovački centar odlučili su pomoći našoj školi u oslikavanju prostora u školskom hodniku, a pripremna likovna radionica za likovno natjecanje održana je na drugom katu centra Portanova u 17,00 sati u pratnji učiteljica Jelene Pehar, Katarine Miloloža i učitelja Dejana Varge. Učenici su s veseljem prihvatili zadatak kojim će urediti i uljepšati svoju školu. Svaki učenik dobio je konturu iscrtanog lika kojem je svojom kreativnom intervencijom trebao podariti osobnost prema vlastitoj viziji. Ideja je bila uprizoriti Osnovnu školu Ljudevita Gaja dječjim likovnim radovima i na taj ih način aktiivno uključiti u oslikavanje životnog prostora škole u kojem provode većinu vremena. Udruga Boje doma dječje radove prilagodit će prostoru škole, isprintati radove na prozirnicu te ih zajedno s djecom, uz igru i kreaciju, otisnuti u hodnike škole za njihov Dan škole 20. travnja 2011. god. Osim kreativne radionice, zabave i ugodnog ambijenta, organizatori su djeci prigodno darovali razne slatkiše, a Cinestar ih je oduševio besplatnom projekcijom animiranoga filma.


Uljepšavanje škole Uljepšavanje škole Uljepšavanje škole Uljepšavanje škole Uljepšavanje škole Uljepšavanje škole Uljepšavanje škole

Kad se "hrvatski" i "priroda" spoje

S one prirodne strane učenici su istraživali životne uvjete na Dravi, a s one hrvatske pisali su sastavke na temu viđenoga i doživljenoga.

Učenici šestih razreda naše škole imali su terensku nastavu u prirodi. Spojili su sate prirode i hrvatskog jezika i s nastavnicama Marijom Kovačić, Zvjezdanom Sikra-Golemac i Katom Šimić, uputili se u nova istraživanja. S one prirodne strane istraživali su životne uvjete na Dravi, a s one hrvatske strane pisali su sastavke na temu viđenoga i doživljenoga. Učenici su bili podijeljeni u šest skupina i imali su različite zadatke: mjerili su temperaturu vode, mikroskopirali živi svijet, prikupljali biljke i životinje… Kad su završili zadatke iz prirode, učenici su se bacili na zadatke koje su im zadale nastavnice Sikra-Golemac i Šimić: kako literarno iznijeti svoja zapažanja i opisati provedeno vrijeme. Nastali su zanimljivi sastavci i opisi koje ste mogli pročitati i na izložbenom panou u holu škole.
Nastavnice su izjavile kako misle da je terenska nastava vrlo dobro prošla, jer su učenici samostalno obavljali zadatke i pri tome uživali unatoč tmurnom danu.

Jako mi se sviđa ovakav način rada. Zadovoljnija sam kad možemo ovako samostalno raditi i istraživati, a i zabavno nam je u skupinama. Voljela bih da ovako češće radimo, izjavila je učenica 6.a razreda.
Učenje i rad na ovakav način želimo usavršiti, jer na taj način učenici su samostalniji i odgovorniji. Čini se da je ova ideja našega HNOS-a naišla na odobravanje i našla svoje zagovornike.

Aldea Budija