Kraj školske godine 2012./2013.

POPRAVNI ISPITI I PODJELA IZVJEŠĆA I SVJEDODŽBI

POPRAVNI ISPITI

Poštovani učenici i roditelji,
Svim učenicima koji su uspješno završili školski godinu čestitamo na postignutom uspjehu i našoj zajedničkoj suradnji. Želimo da se na ljetnim praznicima dobro odmorite i zabavite.
Učenici koji su negativno ocjenjeni trebaju polagati popravne ispite. Popravni ispiti za učenike od 5.-7. razreda matične i područne škole održat će se u srijedu i četvrtak 26. i 27.lipnja 2013.u 9, 00 sati.

Za učenike 8.razreda 21.lipnja u 8,00 sati.

Na popravne ispite potrebno je ponijeti udžbenike, radne bilježnice, bilježnice i pribor za pisanje.

PODJELA IZVJEŠĆA I SVJEDODŽBI

Podjela izvješća o uspjehu za učenike je u utorak 2.srpnja 2013.g.
Sarvaš- 9.30 sati
Osijek- neparna smjena 9,00 sati
-parna smjena 10,00 sati

Svečana podjela svjedodžbi 8.a,b,c razredu održat će se za učenike i roditelje u petak 28.lipnja 2013. u 19,30 sati u matičnoj školi u Osijeku.

Filmski mediji u nastavi njemačkog jezika

C.S.I. NAŠE ŠKOLE NAGRAĐEN ZA FILMSKI URADAK

Hrvatsko društvo učitelja i profesora njemačkog jezika nagradilo je učenike naše škole koji su sudjelovali na njihovom natječaju s projektom „Filmski mediji u nastavi njemačkog jezika“.

Učenici 8.a i 8.b razreda (šk.god. 2011./12.) u okviru Sajma kvalitetne škole održanog 24. travnja 2012. godine premijerno su prikazali filmski uradak koji su snimili, montirali i režirali. Film nosi naziv „C.S.I. Schule“, a cilj mu je bio promovirati učenje njemačkog jezika na kreativan, suvremen i učenicima pristupačan način. Kao suvremeni medij, film treba učenike motivirati i potaknuti na razvoj jezičnih kompetencija, a ujedno im pružiti i zabavan način učenja.

Procjenivši ga jako dobrim, nastavnica Gordana Delić i tim učenika odlučili su film poslati na natječaj Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika „Mein Deutsch und ich in Kroatien und Europa unterwegs“. Od mogućih 30 bodova tim naše škole (koji su predstavljali Dorotea Rosić, Jakov Blagojević, Ivona Pek i Jelena Daskalova) osvojio je 26,5 bodova, odnosno 5. mjesto.

Čestitamo učenicima i voditeljici projekta, a svi zainteresirani kratki film mogu pogledati na mrežnoj adresi  http://www.youtube.com/watch?v=5qPhFB4bjTI

Ekskurzija osmih razreda

KRALJEVSKI PROVOD U KRALJEVICI I NJEZINOJ OKOLICI

Zadnje dane svog osnovnoškolskog obrazovanja osmaši su proveli uživajući u prirodnim i kulturnim znamenitostima Istre i Kvarnera. U danima od 14. lipnja do 18. lipnja 2012. posjetili su mnoge znamenitosti, uživali u predivnoj prirodi, a ponajviše su se zabavili i stekli uspomene kojih će se uvijek rado sjećati.

Nakon godina marljivog učenja došao je kraj osmoga razreda, a s njim i završna ekskurzija. Iščekivana mjesecima, a trajala je samo pet dana. Krenuli smo na ekskurziju u četvrtak 14. lipnja u ranim jutarnjim satima. Nakon što smo ukrcali učenike PŠ Sarvaš, zaputili smo se prema najstarijem i najpoznatijem hrvatskom nacionalnom parku - Plitvičkim jezerima. Ljepote jezera nikoga ne mogu ostaviti ravnodušnim pa su tako i nas oduševile. Likom putujemo dalje, spuštamo se u gradove Senj i Crikvenicu te napokon dolazimo u uvalu Scott koja se nalazi u sklopu grada Kraljevice. Dug put i velike vrućine brzo su zaboravljene kada je najavljeno noćno kupanje. Idućih dana posjetili smo Nacionalni park Brijune, razgledavali smo povijesne znamenitosti grada Pule te uživali u medriteranskoj hrani uz more. Posjetili smo i otok Krk, točnije otočić franjevaca - Košljun. Pod stručnim vodstvom svećenika razgledavali smo kulturne znamenitosti otočića te zanimljivu kolekciju izložaka u muzeju: jednooko janje, jedna od najmanjih Biblija na svijetu, Ptolomejev atlas i sl. Uputili smo se i u Jurandvor - mjestu gdje je pronađena slavna Baščanska ploča. Ostatak toga dana iskoristili smo kupajući se na poznatoj plaži u Baški, sunčajući i vozeći pedaline. Osim što smo obogatili svoje znanje o kulturnom i povijesnom bogatstvu naše zemlje, vrijeme naše ekskurzije iskoristili smo i za kupanje, odmaranje, uživanje u društvu prijatelja, jačanju starih i sklapanju novih prijateljstava. Imali smo vremena i za pokoji noćni izlazak.

Kako obično biva – sve što je lijepo, kratko traje. Pomalo tužni i sjetni što ekskurzija završava, uputili smo se kući te vrijeme puta iskoristili za pjevanje i druženje. Vjerujemo se će ovo putovanje svima ostati u lijepom sjećanju jer smo s njome, u društvu svojih prijatelja, obilježili kraj jednog prekrasnog razdoblja našega života.

Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija Ekskurzija

Ekskurzija sedmih razreda u Istri

ZASLUŽENI "MALI MATURALAC" NA KRAJU ŠKOLSKE GODINE

Kraj školske godine obično je rezerviran za dugoočekivana putovanja i ekskurzije naših učenika. Sedmi razredi naše škole boravili su na ekskurziji u Istri od 13. do 17. lipnja 2012. god. te su, osim mnoštva obilazaka i razgledavanja ljepota Istre, uživali u zabavi, moru i suncu.

Vjerojatno nema onoga tko se ne raduje putovanju i ekskurziji sa svojim razrednom i prijateljima. Nakon mnoštvo uspona i padova tijekom školske godine, zaključenih ocjena (nekima boljih, a nekima nešto lošijih), 7.a i 7.b razred uputili su se u Istru kako bi veselo obilježili kraj školske godine. Pod vodstvom razrednica Gordane Delić, Lucije Lovrinčević, nastavnice Katarine Miloloža, vodiča Fabijana Marinovića i vozača Andreja učenici su doživjeli Istru kroz mnoštvo kulturnih i povijesnih spomenika, ukusnu hranu, netaknutu prirodu i čisto more.

Prva postaja bio je najmanji grad na svijetu – Hum, a potom smo se uputili Alejom glagoljaša i osvrnuli se na povijest hrvatskoga jezika i pismenosti. Glavno odredište bio je Medulin u kojem smo provodili svoje slobodno vrijeme kupajući se, družeći se međusobno ili pak organizirajući pokoji noćni izlazak. Obišli smo grad Pulu te prošetali povijesnom gradskom jezgrom, a svakako je bilo neizostavno i razgledavanje znamenite Arene. Jedan dan ekskurzije iskoristili smo za Nacionali park Brijuni. Krenuli smo brodom iz Fažane sve do Velikog Brijuna. Uvjerili smo se da je svijet uistinu malen jer smo na brodu susreli naše osmaše koje je put vodio u istom smjeru. Tako združeni, bili smo najbrojnija učenička „postrojba“ te morske plovidbe. Brijuni su odisali mirom, čistom prirodom i beskrajnom ljepotom krajolika u kojem smo uistinu uživali. Na svom putovanju posjetili smo i grad Rovinj u kojem smo razgledali veliki akvarij prepun svakolikog životinjskog i biljnog blaga te obišli crkvu sv. Eufemije. Pozdrave iz Rovinja poslali smo s gradskog vidikovca i uvjerili se da postoji pogled koji nema cijenu.

Uz mnoštvo aktivnosti, obilazaka, ugodnog druženja i zabave približio se dan povratka. Dobra se atmosfera na povratku pronijela cijelim putem kući. Veseli, raspjevani i s pokojim tragom sunca na koži došli smo k svojim obiteljima. Dani puni druženja, smijeha i zajedništva ostat će lijepa uspomena te se nadamo sličnom putovanju i dogodine.

Kraj školske godine 2011./2012.

POPRAVNI ISPITI I PODJELA IZVJEŠĆA I SVJEDODŽBI

POPRAVNI ISPITI

Poštovani učenici i roditelji,
Svim učenicima koji su uspješno završili  školski godinu čestitamo na postignutom uspjehu i našoj zajedničkoj suradnji. Želimo da se na ljetnim praznicima dobro odmorite i zabavite.
Učenici koji su negativno ocjenjeni trebaju polagati popravne ispite koji će se održati  u srijedu i četvrtak 27. i 28. lipnja 2012. od 9,00-12,00 sati u matičnoj i područnoj školi.

U matičnoj školi u Osijeku popravni ispiti  polažu se kod nastavnice Lucije Lovrinčević-matematika, Mie Kiridžije-geografija. Ispiti započinju u srijedu 27.lipnja 2012. u 9,00 sati. Ispiti kod nastavnice Marije Kovačić – biologija polažu se u četvrtak 28.lipnja 2012. u 9,00 sati.

U područnoj školi u Sarvašu popravni ispiti  polažu se kod nastavnice Mie Kiridžije-geografija, Marije Kovačić – biologija,kemija , Maje Matijević-matematika, Violete Kardoš-fizika. Ispiti započinju u srijedu 27.lipnja 2012. u 9,00 sati.

PODJELA IZVJEŠĆA I SVJEDODŽBI

Podjela izvješća o uspjehu za učenike od 1.-4. razreda su u srijedu 27.lipnja 2012.g. u 9,00 sati u matičnoj i područnoj školi.

Podjela svjedodžbi učenicima od 5.- 7. razreda su u ponedjeljak 2.srpnja 2012. u 10,oo sati u matičnoj i područnoj školi.
Učenici putnici trebaju biti na svojim stanicama u 8,15 sati.

Svečana podjela svjedodžbi 8.a,b,c razredu održat će se za učenike i roditelje u petak 29.lipnja 2012. u 19,30 sati u matičnoj školi u Osijeku.